Blogurile mele

Ascultă Radio Poema

duminică, 26 noiembrie 2017

opt opt patru patru


-fumezi? mă întreabă ea și nici nu știu cine este.

-bei? mă întreabă tot ea, privind la mine de jos unde stă ghemuită ca o pasăre rănită așa cum își ține mâinile în jurul picioarelor.

-cine ești? o întreb, mișcat de tristețea din ochii ei.

-opt opt patru patru, îmi șoptește, apoi își sprijină obrazul pe genunchi.

-ai mâncat azi? mă întoarce din drum, iarăși, întrebarea ei,
dar ea nu mai este, doar o frunză pe asfalt îmi amintește că este toamnă.

plec murmurând: "opt opt patru patru", numele celei pe care nu am cunoscut-o, doar am auzit-o într-o seară de duminică.

și nu știu nici acum de ce am fost acolo, în acel moment.


Dacă ai ajuns până aici, donează 2 euro prin sms la 8844 pentru proiectul magichome, casa pentru părinții copiilor bolnavi de cancer.
Vei fuma mai puțin, o să bei mai puțin, o să mănânci mai puțin AZI.
Pentru a le dărui LOR un MÂINE.

Adina V.

26.11.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru popas.